به گزارش خبرنگار نامی پرس به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس/ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، نشان ویژه مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی به پاس توفیقات و تعالی‌گری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به علیرضا جعفرپور اعطا شد.

همچنین در این آیین که با هدف سوق دادن روابط عمومی‌ها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.

در ادامه این آیین پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت‌داوران، روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR طبق آرای ممیزان و ارزیابان و کسب 4 ستاره به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره نیز به علیداد واحدی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطا شد.

 

به گزارش خبرنگار نامی پرس  به نقل از پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس/ علیرضا جعفرپور با تبریک فرارسیدن روز ملی صادرات بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزون بر ایفای رسالت خودکفایی و تأمین سبد سوخت کشور، یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی در منطقه خاورمیانه نیز به شمار می‌آید و باوجود قرار گرفتن پالایشگاه ستاره خلیج فارس در فهرست تحریم‌ها، با رویکردها و برنامه‌ریزی‌های راهبردی، صادرات این شرکت از طریق مرزهای دریایی رونق یافته و مقدار فراوانی از فرآورده‌های ویژه‌ تولیدی پالایشگاه با رعایت منافع و مصالح شرکت و حفظ اقتدار ملی، از این مسیر صادر شده و سود و ارزآوری برای کشور به همراه داشته است.

وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس با برطرف‌سازی و حل مشکلات و تنگناهای مسیر صادرات در تلاش است نقاط هدف صادراتی و کشورهای متقاضی را با همکاری سازمان‌های ذی‌ربط برای گسترش فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در عرصه صادرات و ایجاد ظرفیت‌های جدید صادراتی با سرآمد شدن در بخش صادرات شناسایی کند و این مهم را به‌عنوان هدف کاری و توسعه سازمانی خود قرار داده است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس با اشاره به اهمیت صادرات شرکت‌ها به‌عنوان موتور محرکه اقتصادی و رمز بقای آنها در بازارهای جهانی ابراز کرد: روز ۲۹ مهرماه (روز ملی صادرات) باید به‌عنوان نشانه‌ای برای ارج نهادن به تلاش‌های انجام‌شده از سوی نیروی متخصص و جوان برای پیاده‌سازی شعار سال گرامی داشته شود. جوانان متخصص و توانمند با اﺗﺨﺎذ سیاست‌های کاربردی در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ عرضه و تقاضا، ظرفیت‌های صادراتی را تقویت بخشیده و راهی برای نفوذ و حضور در بازارهای جهانی را فراهم آورده‌اند و زمینه‌ساز افزایش مذاکرات و توسعه بازاریابی‌های هدفمند شده‌اند.

جعفرپور بیان کرد: این شرکت در ۶ ماه گذشته، بیشترین حجم صادرات دریایی از انواع فرآورده‌ ویژه تولیدی پالایشگاه را به خود اختصاص داده است.

 

این وب سایت برای ارائه سرویس های خود از کوکی استفاده می کند. کوکی ها برای عملکرد بهتر سایت از قبل تنظیم گردیده اند. More details…