به گزارش خبرنگار نامی پرس به نقل از روابط عمومی و بینالملل شرکت نفت ستاره خلیجفارس/ در نهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، نشان ویژه مدیر ارشد تعالیگر ارتباطی به پاس توفیقات و تعالیگری مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیجفارس به علیرضا جعفرپور اعطا شد.
همچنین در این آیین که با هدف سوق دادن روابط عمومیها به سمت سرآمدی، ارتقاء کیفیت فعالیتها و انطباق آنها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی برگزار شد، از روابط عمومیهای برتر کشور با اهدای تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.
در ادامه این آیین پس از ارزیابی روابط عمومیهای برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومیهای سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.
پس از اعلام بیانیه هیئتداوران، روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به دلیل تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی براساس مدل QMPR طبق آرای ممیزان و ارزیابان و کسب 4 ستاره به عنوان روابط عمومی سرآمد معرفی شد و تندیس زرین این جشنواره نیز به علیداد واحدی مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطا شد.
به گزارش خبرنگار نامی پرس به نقل از پالایشگاه نفت ستاره خلیجفارس/ علیرضا جعفرپور با تبریک فرارسیدن روز ملی صادرات بیان کرد: شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزون بر ایفای رسالت خودکفایی و تأمین سبد سوخت کشور، یکی از بزرگترین صادرکنندگان فرآوردههای نفتی در منطقه خاورمیانه نیز به شمار میآید و باوجود قرار گرفتن پالایشگاه ستاره خلیج فارس در فهرست تحریمها، با رویکردها و برنامهریزیهای راهبردی، صادرات این شرکت از طریق مرزهای دریایی رونق یافته و مقدار فراوانی از فرآوردههای ویژه تولیدی پالایشگاه با رعایت منافع و مصالح شرکت و حفظ اقتدار ملی، از این مسیر صادر شده و سود و ارزآوری برای کشور به همراه داشته است.
وی افزود: شرکت نفت ستاره خلیج فارس با برطرفسازی و حل مشکلات و تنگناهای مسیر صادرات در تلاش است نقاط هدف صادراتی و کشورهای متقاضی را با همکاری سازمانهای ذیربط برای گسترش فعالیت سرمایهگذاران خارجی در عرصه صادرات و ایجاد ظرفیتهای جدید صادراتی با سرآمد شدن در بخش صادرات شناسایی کند و این مهم را بهعنوان هدف کاری و توسعه سازمانی خود قرار داده است.
مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیجفارس با اشاره به اهمیت صادرات شرکتها بهعنوان موتور محرکه اقتصادی و رمز بقای آنها در بازارهای جهانی ابراز کرد: روز ۲۹ مهرماه (روز ملی صادرات) باید بهعنوان نشانهای برای ارج نهادن به تلاشهای انجامشده از سوی نیروی متخصص و جوان برای پیادهسازی شعار سال گرامی داشته شود. جوانان متخصص و توانمند با اﺗﺨﺎذ سیاستهای کاربردی در ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ عرضه و تقاضا، ظرفیتهای صادراتی را تقویت بخشیده و راهی برای نفوذ و حضور در بازارهای جهانی را فراهم آوردهاند و زمینهساز افزایش مذاکرات و توسعه بازاریابیهای هدفمند شدهاند.
جعفرپور بیان کرد: این شرکت در ۶ ماه گذشته، بیشترین حجم صادرات دریایی از انواع فرآورده ویژه تولیدی پالایشگاه را به خود اختصاص داده است.