به گزارش خبرنگارنامی پرس / حسین اکبریان افزود: باید راه های دسترسی استفاده راحت و آسان تر کارکنان از خدمات شرکت تجارت الکترونیک پارسیان بیش از گذشته فراهم شود تا زمینه رفاه کارکنان بیش از پیش مهیا گردد.
وی هدف از برگزاری این نشست را افزایش رفاه کارکنان و نشاط سازمانی دانست و اظهار داشت: مسئولان امر در آبفای استان اصفهان به رغم محدودیت شدید منابع مالی درصدد افزایش رفاه کارکنان از خدمات و منابع موجود هستند.
مدیرعامل آبفای استان اصفهان با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای رفاهی کارکنان گفت: ارائه سرویس های مطلوب به کارکنان در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین عوامل افزایش رضایتمندی در بین کارکنان است.
در ادامه این نشست مدیران شرکت تجارت الکترونیک پارسیان به تشریح همکاری خود با آبفای استان اصفهان پرداختند و نظارت و بررسی مستمر ارائه خدمات خود به مشتریان را یکی از مهمترین راهکارهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود برشمردند.