به گزارش خبرنگارنامی پرس / ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت، گفت: در راستای اجرای پروژه های بهبود مسئولیت های اجتماعی و به منظور ارتقای سطح تعامل با جامعه بویژه مشترکین گاز طبیعی، برنامه استقرار سیستم مدیریتی ISO 10001در دستور کار قرار گرفت تا به همراه سیستم های مدیریتی ISO 10002 و ISO 10004 که قبلاً در این شرکت مستقر شده، گواهینامه مذکور مطابق با آخرین ویرایش بین المللی مدیریت رضایت مشتریان اخذ گردد.
وی، افزود: از جمله مزایای استقرار سیستم فوق می توان به ایجاد یک سیستم ساختار یافته برای شناسایی، ارزیابی و تعیین نیازها و انتظارات جامعه، درک متقابل سازمان و مشتری از نیازها و انتظارات و ارائه خدمات ارزشمند به مشترکین، ارتقای رضایت مندی جامعه و ایجاد تصویر مثبت از شرکت در جامعه، ایجاد رابطه منصفانه بین سازمان و مشتری و تسریع در خدمت رسانی اشاره نمود.
عسکری، با اشاره به اینکه کسب این دستاورد که مرهون تلاش تمامی مدیران و همکاران است، از اهتمام تمامی بخش های شرکت در خدمت رسانی صادقانه به مردم شریف استان قدردانی نموده و کسب این افتخار را به جامعه و کارکنان شرکت ملی گاز ایران تبریک گفت.